29 Eylül 2016

O Bir Prenses: Prenses Madeleine

Ufaktan royal familylere el atayım dedim ve sonuç bu yazı. Uzun zamandır aklımdaydı desem yalan olur şimdi Kate ve William'ın Kanada turu haberlerini okurken aklıma geldi. İlk Kateciğimi yapacaktım fakat onu daha sonraya saklıyorum. Ben de Prenses Madeleine yazısı hazırlamak istedim, hatta bir sonraki yazıda da kız kardeşi Prenses Victoria'yı yazarım büyük ihtimalle. Zaten yazılmadık prenses kalmazsa düşeslere falan da el atarım ya da olmadı geçmişe döneriz. 


10 Haziran 1982'de İsveç'in başkenti Stockholm'de doğdu. Babası, İsveç Kralı XVI. Carl Gustaf annesi, İsveç Kraliçesi Silvia'nın en küçük kızıdır. Ailenin ikinci kız çocuğu olan Madeleine ablası ve abisinden sonra tahtın üçüncü varisidir. 
Bu kadar bilgi yeter diyerekten bodoslama düğününe dalıyorum. 


İngiliz işadamı Christopher O'Neill ile resmi olarak 2011 yılının haziranında ilişkileri başladı. 25 Ekim 2012 tarihinde resmi olarak nişanlandıklarını duyurdular. 2013 yılının nisan ayında, 8 Haziran 2013'te evleneceklerini duyurdular. Zaten fotoğraflarda göreceksiniz mutluluğu gözlerinden okunuyor.


Ay birde her fotoğrafta kusursuz çıkmış. Prenses olduğundan için sanırım.


Prenses'in gelinliği Valentino tasarımı. Gelin tacından tutun buketine kadar zaten her şey mükemmel. 


Tabii "Royal Wedding" bitti ve geriye bu güzel fotoğraflar kaldı. Bu fotoğrafları görünce aşka inancım daha da artıyor. Cidden aşırı yakışıyorlar. 


İlk fotoğraf Prenses ve kızı Prenses Leonore'un fotoğrafı. Prenses Leonore, 20 Şubat 2014'te New York'ta doğdu. İkinci fotoğraf Prenses, oğlu Prens Nicholas ve eşinin fotoğrafı. Prens Nicholas, 15 Haziran 2015'te Stockholm'de doğdu. Üçüncü fotoğraf ise Prens Nicholas'ın vaftiz töreninden. Prenses Madeleine oğlunun vaftiz töreninde Valentino elbiseyle karşımıza çıkıyor stil konusunda belirteceğim. 


Şubat 2015'te İsveç Krallığı ailenin Stockholm'den New York'a taşındığını bildirdi. Daha sonra Prens Nicholas'ın doğumuyla O'Neill'in işleri nedeniyle ailenin Londra'ya taşındığını bildirdi.


Basın karşısında genelde elbise ile görüyoruz. Mavi rengi çok yakıştırdım kendisine. Genelde dizüstü elbise tercih ediyor. İkinci fotoğraftaki ayakkabılarının inci detaylarına bayıldım. Her fotoğrafta hanım hanımcık çıkmış ay ben bu Prensesi Kate'den daha çok sevmeye başlayacağım. Zaten bir aralar dedikodular çıkmıştı Kate Middleton, Prenses Madeleine'in güzelliğini kıskanıyor diye. 


İlk fotoğraf 2010 senesinden olması lazım. Ben parçayı sevmediğim halde Prenses'e çok yakıştırdım. Rengidir, taktığı choker olsun yani elbiseyi elbise yapan Prenses bence. İkinci fotoğraftaki Elie Saab elbise kendisine aşırı yakışmış. Ama keşke burnu açık ayakkabı tercih etmeseymiş. Üçüncü fotoğrafta zaten kusursuz görünüyor.  


Günlük hayatında rahatlığı seçen Prenses sanki içimizden biri gibi yani nasıl desem alışverişe çıkmışsın tanımadığın insanlar geçiyor yanından o da böyle geçebilir yani giydiği kıyafetler "ben prensesim! bana odaklanın" diye görünmüyor.


Saç aksesuarını ablası Prenses Victoria daha sık kullanıyor. Prenses Madeleine az kullandığı halde kıyafetine uygun güzel parçalar seçiyor. Ben kendisine çok yakıştırdım. Ama üçüncü fotoğrafı gelinin görümcesinin kınada taktığı çiçeklere benzettim. 


Çok az fotoğraf bulabildiğim için stil konusunu detaylandıramadım. Bir sonraki yazı umarım daha detaylı olsun. Sırada hangi prenses olsun yorum olarak belirtebilirsiniz eğer belirtmezseniz ya Prenses Victoria olacak ya da Prenses Sofia. Bir sonraki yazıda görüşürüüz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Doğal Peeling (3 etki bir arada)

Hepimiz biliyoruz ki peeling cilt sağlığımız için çok faydalı. Peki size bütçenize katkı sağlayan, doğal ve de 3 etkiyi( siyah nokta aza...

Popüler Yayınlar